Els Verds presentan su lista electoral en Gandia


El pasado sábado en el Teatre Serrano de la ciudad de Gandia tuvo lugar la presentación de las candidaturas de la lista electoral de Els Verds del Pais Valencia. Una lista cuyo cabeza de lista de Joan Francesc Perís, actual concejal que dirige las áreas de medio ambiente e integración social en el ayuntamiento de Gandia. Al acto asistieron alrededor de 200 personas que no quisieron perderse dicha presentación, la cual estuvo amenizada con música, videos sobre la labor realizada por Els Verds, recital de poemas y los correspondientes discursos, en los que el cabeza de lista, Joan Francesc Peris, destacó la importancia de un “modelo verde para la ciudad” y de toda la labor que han realizado desde hace 12 años, momento en el que comenzaron a trabajar por Gandia. . Según explicó Perís, la lista se compone de personas plurales y con muchas ganas de trabajar por la ciudad.




 

Els Verds presentan su lista electoral en Gandia

#foto2izq#Esta formació musical naix, en la Marina Alta (Alacant), de la "inquietud per experimentar i evolucionar com a músics" - segons relata Josep Alemany dolsainer i líder d'este grup- han aconseguit coptivar amb les seues interpretacions, arranjaments i creacions, a gran entesos del jazz.

 

 

#foto3der#En les seues actuacions oferixen temes de grans compositors com Duke Ellington o Chick Corea i tumbé magnifics arranjaments de temes del cançoner popular i tradicional valencià i composicions pròpies d'excel-lent factura. Amb un primer treball discografic editat - IN FUSIÓ - i preparant el segon.

 

Han participat i triomfat en festivals internacionals de reconegut prestigi com els de Getxo, Eivissa, Valladolid, Málaga i Manresa entre altres.

 

Artista exclusiu de MAMBO Management.

 

#foto4izq#El grup esta format per:

 

Josep Alemany, dolcainer, d' Ondara.

Josep Pastor, compositor deis temes originals i pianista, de Dénia.

Carlos Corbonell, arreglista deis temes populars i baixista, d'Alcoi.

Carlos Llidó, percussionista, de Benifaió.

Miguel Asensio, bateria, de Bocairent.

 

 

UNA FORMACIÓ ÚNICA EN EL MÓN DEL JAZZ